חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מגוון מוצרים מטריפים לחג הפסח – הכנסו לקטגוריה חג פסח והזמינו :)

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

שקיות צלופן- מלבישים את המתנה בלבוש חגיגי

מחפשים פתרון איכותי, יפה ואסתטי לאריזת המתנה שקניתם? עם שקיות צלופן תגלו עולם שלם של יופי, אסתטיקה ואיכות, נוחות לשימוש ובמגוון גדלים, שישדרגו כל פריט בהתאמה מדוייקת למידותיו.

רושם ראשוני מתחיל בעטיפה

שקיות צלופן – הולכים לאירוע ומתלבשים יפה, במטרה לכבד את המעמד? אותו הדבר עם מתנות. כולנו מעריכים דברים יפים. ודברים יפים מתחילים באריזה היפה, שמכבדת את המתנה, את מי שמעניק אותה ומי שמקבל אותה.

אריזות איכות מעמידים לרשותכם את האפשרות ליהנות מאריזות יפות שמכבדות את המתנה שבתוכן, מרמזות על הבאות, רגע לפני שפותחים אותן ומגלים מה יש בתוכן. כי רושם ראשוני קובע- החל מהמבט הראשון.

אז איך תארזו מתנה באופן שייצור ציפייה, התרגשות ועם המון אסתטיקה? בקלות!

שקיות צלופן – האריזה היא חלק מהמתנה

אנו מעמידים לרשותכם שקיות צלופן קטנות לאריזת פריטים קטנים ובודדים, וכן, שקיות צלופן גדולות לאריזות מורכבות יותר, כולל שקיות צלופן לעוגות, שגם שומרות על טריות העוגה ונקיונה, וגם יוצרות מראה נקי ומעורר התרגשות לקראת הבאות.

הכל מתחיל בפרטים הקטנים. עם אריזות של שקיות צלופן עם פס דבק, או בלעדיו, כל מתנה תיראה אחרת לגמרי, אפילו פרח בודד, עוגה או תכשיט. שקיות צלופן לאריזה מהוות פתרון יצירתי ויפה, בהתאמה מדויקת לפריט אותו תרצו לארוז.

שקיות צלופן הן פתרונות אריזה חכמים, איכותיים ויפים, בהם כל דבר שתעטפו יקבל משמעות אחרת לגמרי.

פתרונות יצירתיים לעטיפה

אנו מספקים שקיות צלופן בסיטונאות, לחברות, עסקים ומוסדות, ואף לפרטיים שמחפשים לעטוף כמות גדולה של מתנות, למשל לאורחים בחתונה, לעובדי החברה, למסיבת יום הולדת או מסיבת סוף שנה בכיתה. כל מתנה תהיה מקורית יותר, מרגשת יותר ונעימה יותר, עם האריזה הנכונה.

פעמים רבות אנו משקיעים במתנה ופחות באריזה. זה הזמן ליצור מתנה מושלמת –  מבפנים ומבחוץ – וליהנות לא רק מיופי האריזה אלא גם בנוחות שלה. למשל, שקיות צלופן עם פס דבק מאפשרות אריזה קלה ונוחה מבלי להסתבך יותר מדי, בעוד ששקיות ללא פס דבק מאפשרות קשירה שלהן בסרט יפה, והכנסה נוחה של המוצר, במיוחד אם הוא גדול, לתוך השקית.

עם שקיות צלופן בחנות התצוגה שלנו בתל אביב תוכלו ליהנות מפתרונות אריזה איכותיים במראה מהודר, שיוסיפו ערך מוסף לכל מתנה ובמחירים הוגנים ומשתלמים.

צרו קשר עוד היום עם אריזות איכות ונשמח לסייע לכם במגוון שקיות צלופן לאריזה, שיבטיחו מראה מרשים ומושלם לכל מתנה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
שקיות צלופן

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר המכירה של אריזות איכות!

שימו לב שהמכירה היא סיטונאית ויש מינימום הזמנה 600 שח באתר / במחסן התצוגה.

בכדיי שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר- הגעה למקום בתיאום מראש בלבד .

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן