חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מגוון מוצרים מטריפים לחג הפסח – הכנסו לקטגוריה חג פסח והזמינו :)

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

שקיות: כותנה או יוטה?

מתלבטים בין שקיות כותנה ויוטה? הנה כמה טיפים מועילים לבחירת שקית אריזה. מה שבטוח, כל שקית שתבחרו באריזות איכות תהיה איכותית, יפה ונוחה.

איך לבחור שקית אריזה ?

אחרי שהשקעתם זמן במחשבה על מתנה, לחג, לאירוע או מכל סיבה אחרת, לבטח תרצו שהפריט יהיה ארוז בצורה מושלמת ויכבד את התוכן שבאריזה. אם חשבתם על שקית, ומתלבטים בין יוטה לכותנה, הנה כמה תכונות ומאפיינים של כל סוג, שיסייעו לכם לדייק את הבחירה:

שקיות כותנה :

נתחיל בעובדה שהן פשוט יפות להפליא. הבד הרך והנעים ושרוך הקשירה יוצרים כבר מהרגע הראשון תחושה של נעימות, של נקיון ואסתטיקה. 

שקיות כותנה, מעבר להיותן מרשימות מאד, הן ידידותיות לסביבה, בהיותן מוצר רב פעמי, כך שמקבל המתנה מרוויח לא רק את המתנה עצמה אלא גם שקית בה יוכל לעשות שימושים חוזרים, לכבס אותה ולאחסן בה כל פריט, כך שיישמר נקי מאבק ושמור היטב.

בשל המראה הנקי והאסתטי שלהן, שקיות כותנה מתאימות מאד לאריזת מתנות כמו פריטי לבוש, מגבות, בשמים, תכשיטים וכל מה שמשדר נקין ואסתטיקה. בנוסף, אם תרצו לשדרג מתנה סטנדרטית כמו בקבוק יין, השימוש באריזה איכותית מכותנה תעשה את כל ההבדל.

באריזות איכות אנו מציעים מגוון רחב של שקיות כותנה בגדלים שונים, כך שניתן להשתמש גם בשקיות כותנה קטנות למתן שי באירועים, כמזכרת למשתתפים ולאורחים.

יתרון נוסף הוא היכולת להדפיס על שקיות כותנה את לוגו החברה, או שם בעלי האירוע, ולנצל את השטח למיתוג העסק, או כמזכרת נעימה מאירוע בו השתתפתם.

שקיות כותנה הן פתרון אריזה אלגנטי, אסתטי, צעיר ויפהפה, ומאפשר אריזה של פריטים שונים בנוחות ובקלות, וכמובן, אקולוגיות, מעצם היותן רב פעמיות.

שקיות כותנה
שקיות כותנה במגון גדלים

שקיות יוטה :

אם אתם מחפשים משהו שהוא שילוב של רטרו עם הרבה סטייל, שקיות יוטה הן ללא ספק המענה האולטימטיבי עבורכם.

יוטה הוא בד גמיש שמאפשר אריזה דקורטיבית, יוצאת דופן וייחודית של הפריט אותו אתם רוצים לארוז. בשל גמישותו, הבד מתעצב בהתאם לתכולת השקית, כך שקל לארוז גם פריטים בעלי צורות וזוויות שונות.

גם שקיות יוטה, כמו שקיות הכותנה, הן פתרון אקולוגי ידידותי לסביבה. בעוד ששקית הכותנה היא רב פעמית, שקית היוטה עשויה מחומרים מתכלים שאינם מזהמים את הסביבה.

שקיות יוטה הן בעלי מראה טבעי, מחוספס מעט ומתחברות מאד לטבע. לכן הן אידיאליות לאריזת מתנות כמו סבונים, דברי מאכל, למשל אגוזים, ריבות, קופסאות תבלינים וקפה, עוגות וכדומה.

שקיות יוטה הן בעלות דימוי טבעי ונקי, ומספקות את הכיסוי האלגנטי, הנקי והמסוגנן ביותר לפריט שבחרתם להעניק.

שקיות יוטה
שקיות יוטה איכותיות במגוון גדלים !

באריזות איכות אנו מציעים מגוון עצום של שקיות כותנה ושקיות יוטה. כל המוצרים שלנו הם בגדלים שונים, שיקלו על הבחירה, איכותיים ויפים מאד לעין. אנו מספקים שקיות בכמויות גדולות ובמחירים הוגנים, ומסייעים לכל בעל עסק, חברה או מוסד לעשות את הבחירה הנכונה, עם אפשרות למיתוג העסק, או פשוט לארוז נכון ויפה את המוצר הנבחר, ולשדרג את המתנה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
שקיות כותנה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר המכירה של אריזות איכות!

שימו לב שהמכירה היא סיטונאית ויש מינימום הזמנה 600 שח באתר / במחסן התצוגה.

בכדיי שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר- הגעה למקום בתיאום מראש בלבד .

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן