חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

מתנות חנוכה מקוריות וייחודיות

לכל המתלבטים, מחפשים משהו אחר, ייחודי ועם חוויית קניה מושלמת, הכנו לכם כמה המלצות של מתנות לחנוכה, ולא פחות חשוב- אריזות חגיגיות ומיוחדות שישמחו את כל מי שיקבל אותן, מבפנים ומבחוץ.

לא צריך נס גדול- צריך אריזות איכות!

אחד החגים המדליקים ביותר, תרתי משמע, חמימים ומשמחים לב ונפש, הוא חג החנוכה. הנרות, האווירה החמימה, הסביבונים וכמובן, הטעמים, הופכים את החג הזה לכיפי במיוחד.

דמי חנוכה היא מסורת עתיקת יומין שעם השנים הפכה למתן מתנות כיפיות במקום המעות המסורתיות. השאלה היא מה קונים. מצד אחד זה לא חג דתי כמו ראש השנה או חנוכה, בו מתאימות מתנות ביתיות, כלי בית וכדומה, ומצד שני, בכל זאת מתכנסת כל המשפחה להדלקת נרות ואורחה טעימה, גם אם האווירה היא קלילה יותר.

הפתרון הוא משהו באמצע, שיציין את מעות החנוכה ואת המחשבה שהשקעתם, לפחות בדור הצעיר.

אז אם כבר מדברים על מעות חנוכה, מה יכול להיות מושלם יותר מקופת חסכון בסגנון רטרו, עשויה פח, שמשקשקת ומקרקשת בכל פעם שמטילים לתוכן מטבע?

חברת אריזות איכות גאה להציג לכם ליין שלם של קופסאות פח מיוחדות, אחרות, משמחות ויפיפיות, שיהוו את המתנה המושלמת לחג החנוכה, לדור הצעיר ובהחלט גם למבוגרים יותר.

אז מה אנחנו מציעים לכם:

קופסאות פח לקופת חסכון –  קופסא מלבנית מקסימה עם פתח במכסה שמאפשר הכנסה של מטבעות. פנקו את הדור הצעיר והעניקו לילדים קופסה כזו, להתחלת מסורת של חסכון. כדי לשמח אותם עוד יותר תוכלו למלא את הקופסא במטבעות שוקולד, לציון החג והעצמת האווירה המתוקה.

קופסאות פח (קופת חסכון) 9.5/6/14.7

קופסאות פח עגולות במידות שונות – לאחסון, ליופי, לקישוט, עם אין ספור שימושים, החל מחדר השינה ועד למטבח.

קופסאות פח מזוודה במידות שונות – מקסים, מקסים, מקסים! מיני מזוודה עשויה פח, עם נעילה כמו של מזוודה, לסגירה הרמטית של פריטים היקרים ללבכם, ואפילו כאמצעי קישט ייחודי בכל מקום בבית.

קופסאות פח נס קפה – אחד מפריטי וינטג' המיוחדים ביותר שלנו. זוכרים את קופסאות הפח של פעם בהם היה מאוחסן נס קפה? אנו מציעים לכם קופסה כזו, בצבע זהב, שתשדרג כל שולחן וכל מגש עליו תניחו את סט הקפה. עם קופסה כזו, כבר יש לכם נושא נהדר לשיחה ולהעלאת זכרונות. מומלץ להעניק את הקופסה כשהיא כבר מלאה בקפה שחור או נס קפה.

קופסאות פח מרובעות עם נקודות – פריט שהוא גם שימושי וגם משמש כאלמנט קישוט. קופסאות המתאימות להניח על מדף בולט במטבח ובתוכו עוגיות, ממש כמו פעם, או בכניסה לבית, לאפסון כל הניירת שאתם אף פעם לא יודעים מה לעשות איתה.

קופסאות פח מלבניות במידות שונות – מושלמות לשימושים כמו קלמר (של פעם), מוצרי איפור, תכשיטים ומה שבא לכם. יופי של רעיון למתנה, יופי של מוצר.

קופסאות פח הן מתנה מושלמת לחנוכה. מדובר במתנה קלילה מצד אחד, ושימושית מאד מצד שני. קופסאות הפח מחזירות אתכם לתקופות של פעם, כשהמבוגרים יידעו להעריך את המחווה, והדור הצעיר יתלהב מהחידוש.

ועכשיו אורזים

עכשיו, אחרי שמצאתם מתנה מושלמת לחנוכה, צריך לחשוב על נראות המתנה גם מבחוץ. את הקופסאות תוכלו לארוז באחד ממגוון אריזות האיכות שלנו, מיוחדות, חגיגיות ומשמחות כל עין.

למשל, לקופסאות פח נס קפה יתאימו שקיות יוטה או שקיות נייר, חומות, או לבנות עם ידיות, שגם בהן יש אלמנט "של פעם", בעוד שלמתנות לילדים, כמו קופסאות קלמר או קופות חסכון מפח יתאימו אריזות צבעוניות, כמו שקיות צלופן עם סרט תואם, בשלל צבעים.

אנו מעמידים לרשותכם פתרונות אריזה איכותיים ומיוחדים, המתאימים לכל אירוע ובמחירים הוגנים ונוחים. וועדי עובדים, וועדי הורים, בעלי עסקים וכל מי שמחפש רעיונות מיוחדים ומקוריים לחנוכה, צרו עמנו קשר ונשמח לספק לכם את המוצרים האיכותיים והמתאימים ביותר לחג.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
מזוודות פח מיתוג לחנוכה

תוכן עניינים

הפתעה!

בכל קניה באתר תחכה לכם הפתעה קטנה מאיתנו!

*שימו לב שהאתר הוא אתר סיטונאי ויש מינימום הזמנה 600 שח

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן