חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מגוון מוצרים מטריפים לחג הפסח – הכנסו לקטגוריה חג פסח והזמינו :)

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

מיתוג לעסק- כל מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם עסק שנותן שירות או מוכר מוצרים אחד הדברים החשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון על מנת לבדל אותכם מהמתחרים שלכם זה מיתוג. באמצעות מיתוג נכון ומקצועי תוכלו לבדל את עצמכם מעסקים אחרים ולהיות מיוחדים ושונים.

 מהו מיתוג לעסק?

המיתוג הוא אחד הכלים החשובים בכל עסק בין אם הוא קטן, בינוני או גדול. באמצעות מיתוג נכון ומקצועי ניתן לבלוט מעל המתחרים ולהראות ללקוחות שלכם שאתם הכי מקצועיים, איכותיים וייחודיים בתחום בו אתם מתעסקים. ניתן לראות לא מעט מוצרים ממותגים בין אם זה מיתוג שקיות, שקיות נייר ממותגות, שקיות קרטון ממותגות, שקיות נייר לעסקים, שקיות אלומיניום ממותגות, קופסאות ממותגות, קופסאות קרטון ממותגות, קופסאות תכשיטים ממותגות, כל מיתוג כזה דורש תהליך רציני של קבוצות מיקוד, אנליזה, ניתוח צרכי הלקוח, המתחרים השונים ועוד. כלומר מדובר על תהליך לאורך זמן ולא זבנג וגמרנו.

חשיבות מיתוג לעסק

קצב החיים המהיר בו אנו חיים, בין אם זה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, המתחרים שלנו, צרכי הלקוח ועוד מחייבים כל בעל עסק להיות עם האצבע על הדופק. באמצעות מיתוג נכון ומקצועי ניתן להגיע לחשיפה גבוהה הודות למלל הרשום על שקיות נייר ממותגות, שקיות קרטון ממותגות, קופסאות ממותגות, קופסאות קרטון ממותגות ועוד. החשיפה הגבוהה והרחבה מגיעה לעשרות אלפי לקוחות ובצורה מהירה מבלי להשקיע באמצעי פרסום אחרים. באמצעות מיתוג קופסאות תכשיטים, מיתוג קופסאות, מיתוג שקיות, מיתוג שקיות ניילון ועוד ניתן להשיג את יעדי ומטרות העסק ולחסוך בהוצאות הפרסום והכי חשוב להגדיל את החשיפה ומספר הלקוחות תוך זמן קצר.

היתרונות של מיתוג לעסק

למיתוג לעסק יתרונות רבים: ראשית, הוא מאפשר ללקוחות שלכם לרכוש את המותג שלכם על פני המתחרים שלכם. שנית, הוא מבדל את העסק שלכם מהמתחרים שלכם ועוזר ללקוחות שלכם להבחין בהבדל המותג שלכם. שלישית, הוא עוזר למקד את העסק והמשאבים שלו למטרות שלו על מנת להגדיל את מכירות והכנסות העסק מבלי שהשפיעו עליו בטווח הרחוק. רביעית, הוא נותן מעטפת שירות מלאה הכוללת מסרים נכונים ללקוחות העסק, כניסה למגזרים חדשים בשוק ואף הרחבת פעילות העסק בצורה נכונה ועקבית. כל אלה הופכים אותו למשתלם ביותר וכן עוזרים בהגדלת היקף הפעילות והמכירות לטווח הרחוק.

מה ההבדל בין מיתוג לבידול?

מיתוג נותן לעסק זהות ומשדר מסרים שיווקיים ללקוחות העסק לעומת בידול שבו העסק מדגיש את ייחודיותו אל מול מתחריו הפוטנציאליים. מדובר על שני פעולות חשובות לעסק שרבים מתבלבלים ביניהם אך חייביים להשקיע בשניהם באותה מידה. בע.י אריזות איכות בע"מ תוכלו למצוא מיתוג שקיות, שקיות נייר ממותגות , שקיות קרטון ממותגות , שקיות ממותגות מחיר , שקיות נייר לעסקים , שקיות אלומיניום ממותגות , קופסאות ממותגות , קופסאות קרטון ממותגות , מיתוג קופסאות , קופסאות תכשיטים ממותגות , מיתוג קופסאות תכשיטים בהתאמה אישית מלאה בהתאם לצרכי הלקוח.

למה כדאי לכם לעשות מיתוג ב ע.י אריזות איכות בע"מ

ב ע.י אריזות איכות בע"מ תוכלו למצוא מבחר רחב של מוצרים במידות וגדלים שונים, מלאי גדול וזמין לאורך זמן, מחירים ללא תחרות, שירות VIP ומענה מהיר בכל בעיה שאתם נתקלים בה במהלך ההזמנה ולאחריה ושירות משלוחים מהיר. בנוסף לכך כל מוצרי האריזה שלנו הם מוצרים איכותיים ומיוחדים ורובם בייבוא בלעדי ואף ניתן להזמין אותם בהתאמה אישית לצרכי העסק. כך שאם אתם צריכים כמות גדולה ומיידית או מוצרים בהתאמה אישית תוכלו למצוא אצלנו את המוצרים שאתם צריכים באיכות הגבוהה ביותר.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
שקיות-נייר-ממותגות-2

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר המכירה של אריזות איכות!

שימו לב שהמכירה היא סיטונאית ויש מינימום הזמנה 600 שח באתר / במחסן התצוגה.

בכדיי שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר- הגעה למקום בתיאום מראש בלבד .

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן