חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מגוון מוצרים מטריפים לחג הפסח – הכנסו לקטגוריה חג פסח והזמינו :)

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

אריזות מיוחדות לראש השנה

בראש השנה הזה אתם הולכים להרשים, ובגדול! אריזות מתנה מיוחדות מכל הסוגים ישדרגו את המתנה שלכם, ואפילו הדודה הביקורתית לא תשאר אדישה ליופי הזה!

ראש השנה הולך ומתקרב ואיתו השאלה הנצחית: איזו מתנה להביא למארחים. אחרי שהתלבטתם, בדקתם, התייעצתם והשוויתם מחירים, קניתם את המתנה המושלמת. רק שהיא עדיין לא מושלמת. מה שישלים אותה ויהפוך אותה לדבר שכיף לתת וכיף לקבל היא האופן בו תגישו א המתנה. ובמילים אחרות- האריזה שלה.

ראש השנה, חג של התחלות חדשות, של הבטחות חדשות ובכלל, מילת המפתח היא התחדשות. מסיבה זו כיף לתת וכיף להעניק מתנות, שמסמלות את האווירה החגיגית ואת ההתחדשות, ולהזכיר למקבל המתנה שאתם חושבים עליו. אז איך נהפוך את המתנה לעוד יותר מושקעת, ארוזה באופן מרשים ונעים לעין, כך שערכה יעלה עוד יותר וירגש את מקבל המתנה?

התשובה נמצאת באריזה. הרושם הראשוני, הדבר בו נתקלים עוד לפני שהגענו למתנה עצמה. ורעיונות לא חסרים

מתנות מתחום המזון והמשקאות: בקבוק יין טוב, צנצנות דבש וממרחים, או אפילו עוגת דבש חגיגית –  לכל אלו יתאימו מאד קופסאות קרטון עם מכסה שקוף. האריזה שומרת על המוצרים והמכסה השקוף מאפשר הצצה למה שיש בפנים. המתנה הופכת למהודרת ואלגנטית. גם אם אפיתם עוגה בבית בתבנית אינגליש קייק, תוכלו להשתמש במארז מותאם בגודלו במדויק, או לחילופין במארז רחב יותר, כאשר לצד העוגה תוכלו להוסיף בקבוק יין או פרחים

מתנות מתחום ההלבשה והתכשיטים: שעון, שרשרת, צמיד או עגילים, לכל המתנות האלו יתאימו שקיות כותנה עם שרוך, בגדלים המתאימים במדויק למתנה. שקיות כותנה הן איכותיות, שומרות על המוצר ומהוות פתרון נפלא למתנה אישית מסוג זה.

מתנות ברוח החג: ראש השנה הוא בסימן של התחדשות. אם בחרתם להעניק מתנה כמו כלי בית, מגבות ומצעים, מומלץ להשתמש בשקיות כותנה או שקיות נייר עם ידית מגולגלת. את שקיות הנייר תוכלו למצוא בצבעים וסגנונות שונים, הן ידידותיות לסביבה ומתחשבות בה, מעבר להיותן יפות ומודרניות.

מתנות אישיות: כמו ספר, יומן, חולצה או פנקס: מומלץ לארוז מתנות אלו באריזות קרטון, המגיעות בגדלים שונים, מביניהם תוכלו להתאים את הגודל הרצוי לכם.

מתנות לילדים: ילדים זה שמחה והם גם אוהבים צבעים עליזים ומרגשים. שקיות צלופן צבעוניות יתאימו להם במדויק

כל אריזה שתבחרו, ניתנת לשדרוג ועוד מגע אישי, למשל קשירה שלה האריזה עם סרט סאטן מהודר. אם תבחרו בסרט סאטן עם עיטורים כמו לבבות או כיתוב המתאים לרוח החג, שדרגתם את האריזה בעוד כמה דרגות

אריזה חדשה לשנה חדשה

אחרי שתבחרו את המתנה ואת סוג האריזה, חשוב שתקנו אותה במקום שיש לו מגוון רחב של פתרונות אריזה, וודאו שמדובר במוצרים איכותיים ובחברה שיש לה נסיון בתחום. עם אריזות יפות ומיוחדות כל מתנה תעלה עוד יותר את ערכה ותהווה מוקד עניין והתרגשות.

חשוב לזכור שלאריזה יש מקום חשוב במתנה כולה והשקעה באריזה הנכונה תהפוך את החג למוצלח מאד, במיוחד כאשר האריזה מתכתבת במדויק עם המתנה.

אריזה יפה מרמזת על השקעה בפרטים הקטנים, על מחשבה של נותן המתנה למקבל המתנה ולא חשוב אם מקבל המתנה הוא בן משפחה יקר, קולגה מהעבודה או הבן של השכנים.

לסיכום, שתהיה שנה טובה, ארוזה להפליא, עם סימן ורמז להתחלות חדשות ולחוויה משמחת עבור כל מי שתבחרו לשמח בחג הזה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
קופסאות קרטון עם מכסה שקוף 23238 - דגם חג שמח

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר המכירה של אריזות איכות!

שימו לב שהמכירה היא סיטונאית ויש מינימום הזמנה 600 שח באתר / במחסן התצוגה.

בכדיי שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר- הגעה למקום בתיאום מראש בלבד .

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן