חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

אריזות וקופסאות למתנות וולנטיין

אין דרך נהדרת יותר להביע את האהבה לבן או בת הזוג באמצעות מתנה מפנקת. וכל מתנה מפנקת, דורשת גם אריזה מפנקת.

אריזות איכות מזמינים אתכם לבחור מתוך מגוון ענק של אריזות וקופסאות למתנות לחג האהבה ולשמח את מקבלי המתנה.

על האהבה

וולנטיין, יום האהבה הבין לאומי, הוא חג שאומץ בשמחה על ידי הישראלים. ובצדק. זה יום שכולו מחשבה על הצד השני, דרך להביע את אהבתנו והערכתנו לבן או בת הזוג ובתוך שגרת החיים, כיף לעצור ולרגע ופשוט לחגוג אהבה.

אריזות מיוחדות ליום מיוחד

מתנה, מכל סוג, גודל או צורה, תהיה מושלמת רק אם היא ארוזה באופן הנכון, המרגש, המסקרן והאסתטי. מתנה שארוזה ברישול או בעטיפה סתמית, גם אם היא מתנה מיוחדת, תאבד מהרושם הראשוני והמרגש.

וכמו תמיד, אנחנו כאן כדי לסייע לכם לבחור את האריזה המושלמת:

הלבבות- לרשותכם עומד מגוון קופסאות קרטון  עם מכסה בצורת לב בגדלים ועיצובים שונים. למשל, קופסאות לפרחים מקרטון דגם שיש בצורת לב עם מגירה, סט של שלשיית קופסאות בצורת לב עם מכסה שקוף, או קופסאות קרטון עם מכסה שקוף עליו מוטבע לב עם הכיתוב "באהבה". הקופסאות הן גם מתנה בפני עצמה, יכולות להיות יעילות לשימוש חוזר או לשמירה על המתנה שבתוכה. הן מתאימות לפרחים, שוקולדים, תכשיטים, סבונים וכל דבר אחר שיעלה על דעתכם.

השקיות- מגוון רחב של שקיות קלפה חגיגיות ויפהפיות, בעיצוב מוקפד וחלון קטן באמצע, בצורת לב. הן אלגנטיות, מרשימות ביותר ומתאימות למגוון מתנות אישיות. ניתן למצוא אותן בדגמי פסים או נקודות ובצבעים שונים.

קופסה שהיא מתנה –  מחפשים הכל במקום אחד? לרשותכם קופסאות קרטון מקסימות עם מגירה המכילות כבר פרחי סבון ריחניים וססגוניים. זו מתנה בתוך מתנה- הקופסה עצמה וכמובן, התכולה שלה.

וכמובן, ישנן תוספות נהדרות להשלמת המראה, כמו  סרט סאטן ועליו הכיתוב "מכל הלב", שקיות פוטפורי עם מבחר ססגוני של עלים יבשים, פרח מדבקה אדום, ועוד מגון רחב של רעיונות, שיעזרו לכם לקבל החלטה ולבחור באריזה המתאימה ביותר למתנה שלכם, בהתאם לאופי וסוג המתנה, גודלה וגם התקציב שלכם.

זה הזמן להכין את האריזה המושלמת ליום מושלם, עם מגון פתרונות יעילים, איכותיים ויפים להפליא שאנו באריזות איכות מציעים לכם. מוזמנים להתרשם ולהזמין.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
אריזות וקופסאות לוולנטיין דיי

תוכן עניינים

הפתעה!

בכל קניה באתר תחכה לכם הפתעה קטנה מאיתנו!

*שימו לב שהאתר הוא אתר סיטונאי ויש מינימום הזמנה 600 שח

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן