חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

איך לשדרג כל מתנה לחג האהבה

ט"ו באב ממש בפתח, וזה הזמן לחשוב על המתנה שתעניקו לאהובכן, או אהובתכן. גם אם התקציב נמוך והשי צנוע, עם האריזה הנכונה כל דבר יקבל מראה יוקרתי, חגיגי ומתאים ליום הרומנטי.

לכל מתנה יש עטיפה

כולם מכירים את ט"ו באב, שייחגג השנה ב – 15 באוגוסט, כחג האהבה, התשובה היהודית ליום ולנטיין. בימי קדם נהגו הנשים ביום זה ללבוש לבן ולצאת לכרמים בריקודים ומחולות, על מנת למצוא לעצמן שידוך הגון. באותו היום התאפשרו נישואים בין גברים ונשים משבטים שונים והשמחה היתה רבה.

אז חלפו כמה וכמה שנים מאז ימי קדם, אבל במציאות שהיא כל כך מורכבת ומלאה בחדשות מטלטלות, רק מתבקש שנחטוף בשתי ידיים כל הזדמנות למשהו שהוא שונה, חיובי ורומנטי כמו חג האהבה.

ומאחר ואנו מדברים רומנטיקה, רק מתבקש שהחג הנעים הזה יהיה מלווה בתשורות הדדיות שמסמלות אהבה, מחשה על הצד השני, ומי יודע, אולי זו בכלל הזדמנות מושלמת להציע לה/ לו נישואים?

אז מה נותנים בחג האהבה, גם בתקציב צנוע, וגם אם נזכרים ממש ברגע האחרון?

מתוק בלב ובפה

הקלאסיקה הבלתי מעורערת שהמיסה לבבות, ואף פיות, לאורך כל ההסטוריה היא כמובן המתנה המתוקה: שוקולדים משובחים, אולי אפילו בצורת לבבות, שממתיקים כל רגע, משמחים וטעימים. איך נגרום לשוקולדים להיראות אפילו טוב יותר? בעזרת העטיפה שלהם. ההמלצה היא להשקיע בקופסה מיוחדת, בה תשימו את כל השוקולדים בצירן, ברכה מרגשת. אם אתם רוצים שיראו את השוקולדים, תוכלו לארוז אותם בעטיפת צלופן, אותן ניתן למצוא היום בשקיות, עם סגירה, או בלעדיה, כך שהאריזה חגיגית ורואים מה יש בתוכה.

רומנטי עד אין קץ

אחת המתנות הרומנטיות ביותר, ולאורך כל הזמנים היא כמובן פרחים. לא לחינם משתמשים בהם בחתונות, כשהכלה אוחזת זר בידיה, מקשטים איתם אירועים ומשתמשים בהם להביע אהבה, שמחה וחגיגיות. ויודעים מה? גם אם תביאו לאהובתכן פרח בודד אחד, אבל עטוף בעטיפה מיוחדת ומהודרת, זו תהיה מתנה ראויה לטו באב. למעוניינים להשקיע, קופסאות מיוחדות לפרחים יעשו היטב את העבודה, החל מקופסאות בצורת אותיות ומספרים ועד קופסאות לפרחים אלגנטיות, עגולות או מרובעות, ואפילו עם מגירה קטנה. השמיים הם באמת הגבול לאריזת הפרחים, החל מפרחים בודדים ועד לקופסה מלאה וגדושה בפרחים שביחד יוצרים את הצורה או האות הרצויים לכם. קופסאות לפרחים הן המילה האחרונה באופן הגשת ואריזת הפרחים שייראו אלגנטיים, רומנטיים ויוקרתיים ככל האפשר.

מקורי ומיוחד

אם אתם בענייני הפתעות יוצאות דופן, כאן באמת השמיים הם הגבול. שוברים לסדנה מיוחדת ומעניינת, למשל סדנת שוקולד בשניים, או סדנת קוקטיילים, הזמנה לסופשבוע מפנק בצימר, כולל מסאג' מרגיע, או אפילו צניחה חופשית. כמובן שאת השובר או הכרטיס תעטפו באריזה מיוחדת ומוכבדת, שמכבדת גם את המתנה וגם את מי שמקבל אותה.

טו באב הוא הזדמנות נהדרת באמצע הקיץ החם לזכור את מי שלצידנו, להעריך את השמחות הקטנות והביע את ההערכה הזו במילים ובמעשים. אז באמצע הקיץ הרותח, שגרת החיים העמוסה וטרדות נוספות, פנו לכם כמה שעות של הערכה והוקרה לאהובכם,  ותודה על מה שמחזיק אתכם בכל יום, הסיבה שבגללה אתם קמים בבוקר וחוזרים בשבילה הביתה ואל תשכחו לבטא זאת במילים, לצד המתנה שלכם.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תוכן עניינים

הפתעה!

בכל קניה באתר תחכה לכם הפתעה קטנה מאיתנו!

*שימו לב שהאתר הוא אתר סיטונאי ויש מינימום הזמנה 600 שח

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן