חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מגוון מוצרים מטריפים לחג הפסח – הכנסו לקטגוריה חג פסח והזמינו :)

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

איך לבצע הזמנות מהאתר – המדריך המלא

עקב ריבוי פניות , איך להזמין באתר בצורה הכי מהירה ונכונה , עשינו לכם סרטון מושקע עם הסברים מלאים גם בתמונות וגם בסרטון

כאשר נכנסים לדף הבית ישנן כמה אפשרויות להתחיל במסע הקניות שלנו אל עבר רכישת המוצרים . בכל שלב יהיו כמה דרכים לעבור אל המסך הבא ואנחנו נגע בכל דרך ודרך .. שנתחיל ??

*מצורף סרטון הדרכה בתחתית הדף *

דף הבית : בדף הבית מצויות כמה אופציות איך להתחיל את המסע שלנו .

  1. חנות – חנות היא האופציה הראשונה אשר מצויה בשורת התפריטים שכולל את עמוד הבית , אודות , הבלוג שלנו וצור קשר. באופציית החנות , אנחנו למעשה נפתח את החנות הוירטואלית של אריזות איכות ונגיע למוצרים עצמם.
  2. תפריט קיצורים – מתחת לתפריט הראשי , ישנה אופציה לבחור באחת מארבעת הקטגוריות שבקיצורים המהירים , וככה גם כן להגיע לשאר המוצרים שבחנות .
  3. בשורה הבאה ישנן 4 קטגוריות מובילות שאפשר ללחוץ עליהן ולהגיע ישירות לקטגוריה הזו . גם דרך פעולה זו אפשר להגיע לשאר המוצרים.
תפריט ניווט ראשי
תפריט קיצורים

חנות : בחנות יש אפשרות לבחור או בתפריט העליון שבו מוצגות כל הקטגוריות הראשיות או מצד ימין יש תפריט צדדי עם כל הקטגוריות הראשיות וגם התת קטגוריות שלהן.

נבחר בקטגוריה המתאימה לנו , לאחר מכן יפתח עוד חלון הפעם שוב יהיו בתפריט העליון קטגוריות , אבל בשונה מהדף הקודם , יהיו תת קטגוריות של אותן קטגוריה שבחרתם . כמו כן , תהיה אפשרות בתפריט הימיני

דף מוצר : בדף מוצר יש טווח מחירים , הרבה מתבלבלים ולא מבינים מה יש לעשות. אנחנו נפרט : ישנם מוצרים עם וריאציות , מגוון של אפשרויות לבחירה . בין אם זה צבעים / מידות / כמויות וכד' . בשביל לראות את המחיר המותאם לכמות / מידה שאנחנו מעוניינים , יש למלא תחילה את האפשרויות . לדוגמא : קופסאות פח נס קפה 10 יח' , נקבל מחיר של 65 ש"ח . או לחילופין , נסמן שקיות נייר חומות כמות 50 יחידות אבל מידה 18/24 ונקבל מחיר של 50 ש"ח . אם נחליף את המידה ל25/32 באותה הכמות , נקבל מחיר של 60ש"ח. וכן הלאה .

דוגמא להזמנה


סל קניות ודף תשלום : לאחר שסיימתם את כל הרכישה באתר , אתם תעברו לדף התשלום לאחר לחיצה על כפתור "לתשלום". בדף תשלום תצטרכו למלא את כל הפרטים שלכם , לאחר שמילאתם גם כתובת למשלוח , תהיה לכם אופציה מצד שמאל לבחור במשלוח (עלות 41ש"ח עם שליח עד לבית העסק ) או חינם (בהזמנות למעלה מ600 ש"ח) או איסוף עצמי מהחנות שלנו. במידה ויש לכם קופון הנחה , יש למלא אותו בצד שמאל למעלה של המילוי פרטים (מצורפת תמונה) . לאחר מכן תשלמו באשראי והחשבונית מס קבלה תשלח אליכם למייל אוטומטית. לכל שאלה תמיד מוזמנים לפנות אלינו

איפה להזין את הקוד קופון
הסבר על אפשרויות קבלת הסחורה
סרטון הדרכה

מאחלים לכם קנייה מהנה וסיור מרתק באתר שלנו !
צוות אריזות איכות

via GIPHY

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
אריזות איכות לוגו

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר המכירה של אריזות איכות!

שימו לב שהמכירה היא סיטונאית ויש מינימום הזמנה 600 שח באתר / במחסן התצוגה.

בכדיי שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר- הגעה למקום בתיאום מראש בלבד .

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן