חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

קנייה סיטונאית- לא מה שחשבת

בעלי עסקים (ולא רק), מחפשים כל הזמן דרכים לייעל את זמן העבודה שלהם, לחסוך בעלויות ולהיות ערוכים תמיד עם מוצרים שיש להם צורך בהם. קנייה סיטונאית, ובמיוחד און ליין, נותנת מענה מדויק, מקיף ויעיל לכל הצרכים הללו.

אז מה זו קנייה סיטונאית ? ולמה כדאי לעבור אליה ?

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את הצורך בהיערכות מראש ורכישת מוצרים בסיטונאות גם אם בטווח המיידי אין להם צורך בכמות כזו. החישוב הוא דווקא לטווח הארוך, אז ההשקעה הראשונית תוכיח את עצמה כמשתלמת ביותר.

כלכלית, קנייה סיטונאית היא תמיד, אבל תמיד, תהיה זולה יותר מאשר רכישת פריטי בודדים. אם הקנייה מתבצעת אונליין, המחירים ירדו עוד יותר. הסיבה לכך היא שהמוכר, שאינו נדרש להחזיק מחסן, עובדים ועוד הוצאות הכרוכות בתחזוקת מקום פיזי, יכול להוזיל עלויות, מה שבעל חנות לא יכול לעשות, בשל הוצאות השכירות, הארנונה ושכר העובדים שעליו לגלם במחיר המוצרים אותם הו א מוכר.

החסכון אינו רק בכסף. במקום לקנות בכל שבוע, או אחת לתקופה את המוצרים הנדרשים, ניתן לחסוך בזמן הרכישה ולבצע אחת גדולה שתספיק לזמן רב.

המחשבה הזו לא מאפיינת רק בעלי עסקים והיא בהחלט מתאימה גם לפרטיים, לממוסדות, וועדי עובדים ומנהלי משאבי אנוש. למשל, אם בארגון גדול המדיניות היא להעניק מתנות יום הולדת לכל עובד, ובנוסף, מתנות לחגים, אירועי חברה וימי כיף, ימי גיבוש, פרישת עובדים וכדומה, משתלם יתר לארגון לקנות אריזות איכותיות ויפות, בנוסף למתנות שמתוכננות לאותה השנה. זאת במקום להגיע בלחץ לרגע האחרון, להתלבט מה לקנות והיכן. הקנייה היא נוחה, מהירה, ועם חבר הסיטונאית שיכולה לספק כמויות גדולות של המוצר הנדרש, יכולים במשאבי אנוש, או בבתי ספר, גנים וכדומה, לסגור את התקציב השנתי שמיועד למתנות ולייעל את העבודה. החישוב כאן הוא על יעילות, על חסכון בזמן וכמובן, חסכון בכסף.

כך שאם יש לכם עסק ואתם רוצים לייעל אותו, קנייה סיטונאית היא אחת הדרכים לכך.

בונים מוניטין לעסק שלכם

רעיון הקנייה הסיטונאים מתבסס על קנייה בכמויות גדולות ולשלם פחות. בכל הנוגע לקנייה דיגיטלית, און ליין, השימוש בפלטפורמה הזו מקצר משמעותית זמנים, במיוחד היום כשניתן לראות את כל המוצרים באופן ברור ומובן, להבין מה עלות כל מוצר ולדעת שההזמנה תגיע ליעדה בזמן. כיום, כל אתר סיטונאי שמכבד את עצמו מציע גם מערכות סליקה עם מנגנונים מתוחכמים, כך שגם השארת פרטי האשראי היא מאובטחת לחלוטין, ללא חשש לחשיפת הפרטים לעיניים לא רצויות.

בקנייה סיטונאית אין חסרונות, זאת בתנאי שערכתם בירור מקדים על החברה ממנה אתם רוכשים סיטונאות, בדקתם שהמוצרים הם איכותיים, עומדים בציפיות שלכם, הן באיכות המוצר, הן במחירים והן בזמני האספקה. אולם אם ביצעתם את הבדיקות המקדימות, תגלו שהשיטה היא מוצלחת, נכונה, ומתאימה לכם מאד, ואפילו לפרטיים, במיוחד בתחומים כמו אריזות למתנות, שהרי מתנות תמיד נמסרות במהלך השנה, וזהו תחום שאינו חד פעמי וימשיך לחזור על עצמו.

מקווים שעזרנו – צוות אריזות איכות.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
אריזות איכות לוגו

תוכן עניינים

הפתעה!

בכל קניה באתר תחכה לכם הפתעה קטנה מאיתנו!

*שימו לב שהאתר הוא אתר סיטונאי ויש מינימום הזמנה 600 שח

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן