חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

סרטי אריזה – סרטי סאטן , אורגנזה ומה שביניהם

סרטי אריזה – מזמינים רק באתר אריזות איכות!


כאשר נותנים מתנה, רוב האנשים זוכרים שצריך גם לעטוף אותה בצורה יפה. עטיפה ואריזה אינן רק דרך להפתיע – הן הופכות את המתנה למשהו מיוחד, עוד יותר מאשר המתנה עצמה. אריזה פשוטה עלולה לתת תחושה של זלזול, בעוד שמתנה שארוזה באריזה נאה, גם אם לא הושקע בה מאמץ גדול, נותנת תחושה של יוקרה, קרבה, אהבה והשקעה. סרטי אריזה מסוגים שונים הופכם את המתנה שלכם למשהו מיוחד ונאה, במאמץ קל בלבד. בחברת אריזות איכות תוכלו למצוא מגוון סוגים של סרטי אריזה, אשר הופכים כל מתנה שלכם לפנינה של עיצוב.

סרט לקשירה וקישוט

במרבית המקרים, הסרטים השונים משמשים לקשירה ולקישוט של מתנות. בשוק מוצרי האריזה ישנו מגוון גדול מאד של סרטים לקשירה ולקישוט, והם מתאימים למגוון סוגים של מתנות ואריזות שונות. כאשר מעצבים מתנה, מומלץ לחשוב איזה סוג של אריזה מתאים למתנה הזו, ואיזה סרט יוסיף לה את היופי ואת הטאץ' הסופי, שיהפוך אותה למושלמת. הנה מספר סוגים של סרטי אריזה שיכולים להתאים למבחר מתנות ואריזות

סרט פלסטיק 5ממ לבלונים

סרטי בד

סרטי בד מגיע במגוון רחב מאד של צבעים ודוגמאות, כולל הדפסים מסוגים שונים. סרט בד מתאים לעיצוב של מתנות בסגנון יוקרתי, והוא מעניק לכל מתנה יופי ברמה גבוהה

סרטי סאטן

סרטי סאטן הם סרטי בד בעלי מראה יוקרתי במיוחד. הם מתאימים למתנות יוקרתיות וייחודיות, ומומלץ לשלב אותם בעיצוב המתנה בצורה מקצועית ומדויקת. ישנם סרטי סאטן חלקים עם נקודות או סרטי סאטן עם מגוון כיתובים באמרות שונות . סרט סאטן "מכל הלב" , סרט סאטן "מזל טוב" או אפילו סרטי סאטן "ברכות".

סרטי אורגנזה

סרטי אורגנזה הם סרטים שעשויים מסיבים מלאכותיים, בדרך כלל, והם קשיחים ונוחים במיוחד לעבודה. קל לעצב באמצעותם, והם נותנים לכל מתנה טאץ' יוקרתי ומראה מעוצב ונאה במיוחד

סרטי משיכה

סרטי משיכה מיועדים לאנשים שלא אוהבים או לא יודעים כיצד לעצב סרט נאה בעצמם. סרטי משיכה מגיעים עם חוט, כאשר במשיכת החוט נוצר מן הסרט פרח או סרט מעוצב, אותם ניתן להצמיד בקלות לכל מתנה.

סרטי ראפיה

אלה, ועוד סרטי אריזה טבעיים אחרים, מתאימים למתנות בסגנון טבעי וקלאסי, והם מעניקים מראה אישי ומעוצב לכל מתנה.

סרטי ראפיה
סרטי ראפיה במגוון צבעים

אריזות איכות

חברת אריזות איכות מפעילה את האתר הגדול ביותר בארץ בתחומי האריזות והקופסאות. עם חברת אריזות איכות, גם אתם יכולים להעניק מתנה מושלמת, ארוזה בצורה היפה ביותר שניתן למצוא. חברת אריזות איכות מאפשרת לכם להפוך כל מתנה לאירוע מיוחד בפני עצמו, בזכות המגוון הרחב של האריזות ושל אביזרי הקישוט שהיא מציעה לכם, ובזכות האיכות הגבוהה של כל מוצרי החברה, אשר מאפשרים לכם לעצב את המתנה שלכם בצורה מושלמת, ולהעניק לאהוביכם הרבה יותר מסתם מתנה – להעניק להם הנאה וחוויה.

מחפשים סרטי אריזה ואביזרי קישוט למתנות? בואו כבר עכשיו לאתר של חברת אריזות איכות, ותיהנו מן המגוון הגדול ביותר ומן האיכות הטובה ביותר!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
סרט רשת מטאלי

תוכן עניינים

הפתעה!

בכל קניה באתר תחכה לכם הפתעה קטנה מאיתנו!

*שימו לב שהאתר הוא אתר סיטונאי ויש מינימום הזמנה 600 שח

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן