חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מגוון מוצרים מטריפים לחג הפסח – הכנסו לקטגוריה חג פסח והזמינו :)

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

בועות קטנות עם חשיבות רבה!

אם אתם לפני מעבר דירה או זקוקים לאריזה טובה שתשמור על מתנה שבירה או יקרה, אתם במקום הנכון. "באריזות איכות" תמצאו מגוון עצום של פתרונות אריזה לכל מטרה.

חברת "אריזות איכות" נשענת על ניסיון רב שנים בתחום פתרונות האריזה. הידע והניסיון שנצבר מאפשר לנו להתאים לכם את המוצר בצורה הטובה ביותר לדרישותיכם. בין המוצרים הנמכרים בחברה, קופסאות פח, אריזות פלסטיק, פצפצים לאריזה ועוד. 

ניילון בועות לכל מטרה:

חברת "אריזות איכות" היא מהמובילות בשוק פתרונות האריזה. החברה ידועה בשירות מקצועי ואמין דבר שסייע לה לייצר קשרי מסחר עם חברות רבות גדולות בישראל. המוצרים הנמכרים נשענים על ניסיון ומקצועיות שמאפשרים לנו לשווק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר תוך הקפדה על רמת מחירים נמוכה. מתוך מחויבות החברה ללקוחותיה, אנו מקפידים על בדיקות תקופתיות למלאי המוצרים בחנות על מנת להבטיח את רמת מוצרים.

בחברה קיימים סוגים רבים של פצפצים לאריזה. בין המוצרים השונים ניתן למצוא את הגליל הנפוץ ביותר המשמש לאריזה של מוצרים שבירים ועדינים. ניילון אנטי סטטי לאריזה של מוצרי חשמל ושקיות ניילון עם סגירה רב פעמית לאחסון של מוצרים שונים. אנו מאמינים בצורך להיות תמיד קשובים לדרישות הלקוח לכן ניתן להזמין את הניילון בעובי ובאורך שונה בהתאם לצורך אותו אתם מעלים. ההבנה כי מוצר זה שימושי למטרות רבות ושונות מאפשרת לקהל הלקוחות להתאים מוצר חדש לפי המידות המתאימות להם.

"אריזות איכות" משווקת מבחר עצום של פתרונות אריזה. כיום, פצפצים לאריזה היא הדרך הטובה והיעילה ביותר לארוז ולהגן על מוצרים שונים בעת מעבר דירה. הניילון משמש כשכבת מגן מפני פגיעות שונות לרבות מכות, שריטות, רטיבות ועוד. הניילון מאפשר אריזה של מתנות בצורה בטוחה במקביל לשמירה על מראה נקי ויפה.

בחנות ניתן להתרשם ממלאי פתרונות האריזה. אנו מזמינים אתכם לבוא ולטעום מהמבחר הרחב שיש בחנות. החנות ממוקמת במרכז תל אביב בכתובת לוינסקי 35 תל אביב. ניתן להתעדכן במוצרים החדשים באתר האינטרנט ובדף ה- FACEBOOK של החברה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
גליל פצפץ איכותי

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר המכירה של אריזות איכות!

שימו לב שהמכירה היא סיטונאית ויש מינימום הזמנה 600 שח באתר / במחסן התצוגה.

בכדיי שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר- הגעה למקום בתיאום מראש בלבד .

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן