חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מגוון מוצרים מטריפים לחג הפסח – הכנסו לקטגוריה חג פסח והזמינו :)

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

אריזות קרטון עם מכסה שקוף – כשטרנד פוגש את הקופסה שלו

מה עושים כשיש טרנד היסטרי ומוצלח של עוגות מעוצבות כמספרים או צורות, מושקעות ומקושטות בפירות או שוקולדים? נכון! עוטפים אותן באופן שמכבד אותן ואת המעמד. טרנד העוגות המעוצבות מקבל שדרוג נוסף בצורת אריזות קרטון עם מכסה שקוף, שמוסיף לנראות המקסימה והופך אותן למתנה בלתי נשכחת.

לכל עוגה יש מכסה

לאחרונה אנחנו נחשפים למגוון עוגות מרשימות בעיצובים מקסימים. הכוכבת הבלתי מעורערת היא עוגה על בסיס בצק שקדים, במילוי קרם מסקרפונה ומעוצבת לפי גיל החוגג, או בצורות מיוחדות אחרות. את כל היופי הזה, ועוד לא דיברנו על הטעם האלוהי, חותמים קישוטים נדיבים של שוקולדים, פירות העונה ועוד פינוקים כיד הדמיון הטובה של מעצב העוגה.

יש טרנדים שתוחלת החיים שלהם קצרה מאד (מי לא זוכר את הספינר, את הגומיגם ואחרים?) אבל כשטרנד הוא מוצלח, מושקע וגם טעים, הוא יישאר איתנו לזמן רב מאד. עוגות הן תמיד אתגר מיוחד, אבל עושה רושם שהסגנון הנוכחי מתאים מאד לרבים, גם בגלל היופי וגם בגלל אופי העוגה שהוא קליל יותר, ומתאים למזג האוויר הישראלי, ואולי מכאן סוד ההצלחה שלו.

אז אחרי שהושקעה כל כך הרבה מחשבה, יצירתיות ומגוון טעמים מפתים, איך בדיוק תוגש העוגה? הפתרון: קופסאות מותאמות. אריזות קרטון עם מכסה שקוף, שמתאימות כמו כפפה ליד, או נכון יותר, כמו עוגה לקופסה…

ולמה זה טוב? ראשית כי צריך לארוז את העוגה באופן שלא יפגע בה ובקישוטים שעליה, ולארוז אותה באופן שישמור עליה, על טריותה ועל צורתה.

שנית, המכסה השקוף הוא זה שעושה את כל ה show. הוא מראה לנו מה יש בפנים, ועדיין מאפשר אריזה בטוחה וסגורה של העוגה.

קופסה קרטון עם מכסה שקוף – עוגת מספרים טעימה בטירוף

ניתן למצוא היום מגוון רחב מאד, יפה ומרשים, של קופסאות קרטון עם מכסה שקוף, בצורת מספרים ואותיות, מתאימות במדויק לעוגות מעוצבות ולא רק:

גם אינגליש קייק פשוטה תהפוך ליצירת אומנות עם הקופסה היפה, שיכולה להמשיך ולשמש אתכם גם לדברים אחרים בהמשך.

אינגליש קייק היא למעשה דוגמה נהדרת של התאמת אריזה לעוגה. אריזה מאורכת, מושלמת לגודל העוגה והופכת אותה למתנה בלתי נשכחת.

מסיבה זו, אריזות הקרטון הן מושלמות גם לבקבוקי יין, אף הם בעלי צורה מאורכת. האריזה היא מקרטון עמיד וחזק שמאפשר יציבות של העוגה, או כל מה שבחרתם לשים בתוכה, וללא חשש שייקרע. המכסה השקוף חזק ויציב אף הוא ונסגר באופן מדויק והרמטי

ולא רק לעוגות

היתרון העצום של קופסאות קרטון עם מכסה שקוף הוא היכולת להשתמש בהם כאריזת מתנות מסוגים רבים ושונים. בקבוק יין, חולצה יפה, מארז של צנצנות ממרחים מיוחדים, או משלוחים שונים שהקופסה משדרגת אותם. אפשר להשתמש באריזות מלבניות או מרובעות, או באריזות ספציפיות בצורת מספרים או אותיות, בהתאם לצורך.

הפתרון הוא נפלא, ומעצבי עוגות שמחפשים את הטאצ' האחרון לעוגה שהכינו, יכולים לרכוש אריזות כאלו בסיטונאות ובמחירים משתלמים ולהבטיח ללקוחות שלהם את כל החבילה – תרתי משמע – של עוגה מעוצבת ובאריזה שמשלימה אותה.

אז איפה אתם תהיו רגע אחרי שסיימתם לעצב עוגה חלומית ואין לכם דרך לארוז אותה באופן מושקע ומכובד?

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
אריזות קרטון עם מכסה שקוף

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר המכירה של אריזות איכות!

שימו לב שהמכירה היא סיטונאית ויש מינימום הזמנה 600 שח באתר / במחסן התצוגה.

בכדיי שנוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר- הגעה למקום בתיאום מראש בלבד .

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן