חייגו אלינו: 050-7815443 | 03-5497312

מינימום רכישה באתר/ בחנות- 600 שח כולל מעמ

למעלה מ1000 שח משלוח חינם!

כל המחירים באתר כוללים מע"מ!

חניה חינם לכל לקוחותינו – הלפיד 17 פתח תקווה. הגעה למקום בתיאום מראש בלבד.

מבצעים מטורפים על כל השקיות צלופן – עם דבק וללא דבק !

אריזות לפורים ולמשלוחי מנות- יופי של רעיונות מיוחדים

מתכוננים למשלוחי מנות? אריזות איכות מעמידים לרשותכם מגוון אריזות חגיגיות וייחודיות למשלוח מנות מפנק ואיכותי במיוחד.

אורזים ונהנים

מנהג משלוח המנות בפורים מושרש חזק אצלינו הישראלים. אנחנו עושים זה בבית הספר במקום העבודה וסתם בין חברים ומשפחה. החלק המאתגר יותר במשלוח המנות הוא האריזה, שגם תרמז על מה שיש בפנים , גם תהיה מספיק חזקה כדי לשמור על התכולה שבתוכה וכמובן, יפה לעין ואסתטית, כיאה וראוי למשלוח מנות חגיגי.

אז הנה, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות ממש מדליקים לאריזות למשלוחי מנות בפורים, שישלימו את הקונספט וישמחו את כל מי שיקבל אותן.

המיוחדים

אם חשבתם על משהו ממש יוצא דופן והמשלח כולל פריטים מרובים, תוכלו לבחור בפתרון ממש מיוחד: מזוודות קרטון למשלוחי מנות. מדובר בקופסאות בצורת מזוודה , נוחות לקיפול ואריזה ועשויות מקרטון קשיח. הנראות שלהם היא חגיגית מאד ויש מקום לסדר את תכולת משלוח המנות בנוחות ובאופן אסתטי. תוכלו לבחור במזוודת קרטון קשיחה בצבע לבן נקי וחגיגי, או, ברוח החג, מזוודות קרטון צבעוניות ושמחות, מזוודות קרטון עם משבצות, מזוודות קרטון ציורי ליצן, מזוודות קרטון דגם שמנת נק' ועוד…

מזוודות קרטון קשיחות לפורים - דגם משבצות

הקלאסיים

אריזות למשלוחי מנות שייראו אסתטיות וגם ישמרו על תכולת משלוח המנות הן קופסאות למשלוחי מנות. מגוון הקופסאות הוא רחב, בהתאם לגודל ואופי משלוח המנות, החל מקופסאות מרובעות ועד לקופסות עגולות, בגדלים שונים ובגוונים שונים. באופן זה, גם האריזה הופכת לחלק ממשלוח המנות וניתן לעשות בה שימוש חוזר.

קלאסיקה אחרת, טובה ויעילה היא מגשי קרטון קשיח בו ניתן לפרוש את תכולת משלוח המנות ולעטוף הכל בצלופן צבעוני ואיכותי. הנראות היא חגיגית מאד וקל לאחוז במגש הקרטון. ניתן למצוא מגשים בשלל צבעים ודוגמאות, מגש פורים שמח צבעוני , מגש פורים שמח שמנת נקודות , כיאה לחג הפורים העליז.

מגש קרטון קשיח - פורים שמח

שקיות מיוחדות בשלל צבעים ומידות :

ישנן שקיות מיוחדות שאנו מייצרים לכבוד חג הפורים , משלל חומרים וגדלים . שקיות פיוסי עם ידית פלסטיק קשיח + עיצוב מיוחד מאוד מומלץ ! , שקיות פיוסי עבות פורים שמח , שקיות קלפה מקרטון עם חלון באמצע בשני גדלים , עיצוב מיוחד מאוד מומלץ !

המרשרשים

ואם כבר דיברנו על עטיפת צלופן, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב מאד של פתרונות מרשרשים של צלופן בשלל צבעים:

שקיות צלופן עם דבק למשלוח מנות יבטיחו לכם גם משלוח עליז וצבעוני וגם סגור הרמטית לשמירה על טריות תכולת המשלוח.

שקיות צלופן משולשות עם גב כסף צבעוניות ושמחות מתאימות למשלוחי מנות לילדים ועונות על הקונספט של חג הפורים העליז. שקיות הצלופן המשולשות מגיעות במגוון גדלים לנוחות המשתמשים.

שקית צלופן פורים שמח גב כסף וחלון שקוף , מומלץ מאוד וייחודי לחג הפורים !

מדבקות פורים שמח – עם אפשרות להכנסת שם , ובלי אפשרות ..

אין ספק שחג הפורים הוא שמח ואף משמח. כדי להשלים את מנהג משלוח המנות, כדאי לעצור רגע ולבחור בקונספט המתאים לכם. אם אתם מתקשים להחליט, אתם מוזמנים לבקר באתר אריזות איכות ולהתרשם מהמבחר, מהרעיונות היפים, מהמחירים הנוחים ומאיכות המוצרים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
תיק פיוסי עם ידית - פורים שמח

תוכן עניינים

הפתעה!

בכל קניה באתר תחכה לכם הפתעה קטנה מאיתנו!

*שימו לב שהאתר הוא אתר סיטונאי ויש מינימום הזמנה 600 שח

התחל בצ'ט אונליין
לצ'ט עם נציג לחצו כאן
היי !
שמי ספיר, איך אוכל לעזור ?
דילוג לתוכן